неделя, 13 януари 2008 г.

Не съвсем кратък словесен портрет

Трябва да отбележа, че идеята за портрета бе вдъхновена от мой стар приятел - Лабрет. Лабрете, извини ме, не можах да се сдържа и пренаписах твоята история с мои думи.
Искам ... да пиша.
Не искам ...да съм неразбрана.
Имам ... много книги; и стават все повече.
Липсва ми ... усещането, че съм жива.
Надявам се ... пак да срещна интересни хора.
Чудя се ... дали е правилна увереността ми, че няма нищо случайно.
Търся ... някого.
Обичам ... да чета.
Ненавиждам ... прекалената самоувереност, прекаления критицизъм, .. изобщо прекомерните неща и крайностите.
Загубих ... хора, на които държа.
Намерих ... забравени неща в чекмеджето на скрина си.
Убедена съм в ... това, че доброто побеждава – невинаги, не навсякъде и все пак...
Съмнявам се в ... способностите си.
Колебая се дали ... съществува моята сродна душа.
Интересувам се от ... хората, себе си, мечтите, желанията, стремежите и възможностите. Мога ... да вървя напред.
Не мога ... да спра да се обръщам отвреме-навреме назад.
Лягам си с ... книга, разбира се – иначе не мога да заспя.
Събуждам се с ... надеждата, че денят ще ми донесе нещо хубаво.
Преди да заспя ... се чудя коя книга да взема.
Ведната щом стана ... дърпам пердето.
Доволна съм от ... това, че съм се научила да ценя дребните, простички неща ...
Не съм доволна от ... това, че съм сама.
Обожавам ... луканка и суджук, изобщо месо.
Пийвам с голямо удоволствие – малко уиски в хубава чаша... без лед, обичам да си наливам.
Обичам да гледам ... хората, с които се разминавам по улицата.
Обичам да слушам ... музика – по-често любимата ми, по-рядко онази, която искам да чуя за пръв път и преценя.
Искам да избягам от ... някои спомени.
Искам да променя ... неща, които на практика не мога.
Най-вълнуващото преживяване ... не мога да си спомня последното – явно е било отдавна. Най-голямата трудност ... да спра да се притеснявам, когато съм с човек, когото обичам; да забравя колко често са ме упреквали, че съм студена...
Най-хубаво е ... когато водя интересен разговор с някого.
Най-лошо ... когато се налага да обяснявам крещейки на колегите си, че трябва да влагат повече желание и старание.
На кого искам да приличам ...не знам.
Приятелите ми ... обичам ги.
Вярвам ... че нищо не идва наготово.
Стремя се ... да бъда добра.
Мечтая за ... червена рокля с гол гръб, околосветско пътешествие на кораб, ... знам ли...
Казах ли, че ... често съм самотна?
Кара ме да се усмихвам ... любима песен по радиото, докато вървя по оживена улица.
Разплакват ме ... филми, мъже ...
Чувствам се добре, когато ... работя, чета, пиша на ръка.
Чувствам се зле, когато ... няма на кого да се обадя, а нямам нищо интересно за четене.
Имам нужда от ... повече усмивки и добро настроение край себе си.
Нямам нужда от ... досадници.
В момента слушам радио, публикувам нови неща в блога си и се усмихвам ...

2 коментара:

Анонимен каза...

Искам ... да пиша.
Не искам ...да съм неразбран.
Имам ... малко приятели, много идеи
Липсва ми ... спокойствието и славата
Надявам се ... до всяко добро същество да застане....
Чудя се ... дали е правилна увереността ми, че няма нищо случайно.
Търся ... онова с което ще ме запомнят.
Обичам ... да ми е приятно.
Ненавиждам ... неувереността, простотията, невежеството.
Загубих ... ограниченията си.
Намерих ... се.
Убедена съм в ... това, че всичко е възможно.
Съмнявам се в ... разума си.
Колебая се дали ... правя максималното.
Интересувам се от ... възможностите, новите неща, старите неща.
Мога ... всичко...
Не мога ... да се откажа.
Лягам си с ... удоволствие.
Събуждам се с ... надеждата, че денят ще ми донесе нещо хубаво.
Преди да заспя ... не помня.
Ведната щом стана ... влизам в банята.
Доволен съм от ... това, че плаша...
Не съм доволен от ... това, че съм разпилян.
Обожавам ... много неща. Никое истински.
Пийвам с голямо удоволствие – според настроението, сезона, обстановката.
Обичам да гледам ... Хората. Природата. Небето. ТВ.
Обичам да слушам ... радио. и от ония, старите, дето носят спомени.
Искам да избягам от ... изкушенията.
Искам да променя ... света!?.
Най-вълнуващото преживяване ... е предстоящото.
Най-голямата трудност ... да забравям.
Най-хубаво е ... когато душата ми пее.
Най-лошо ... когато мразя.
На кого искам да приличам ... на никого.
Приятелите ми ... държа на тях.
Вярвам ... че добрите намерения успяват.
Стремя се ... да бъда по-добър и по-успял.
Мечтая за ... околосветско пътешествие с кораб. Къща с двор, морава...
Казах ли, че ... се харесвам?
Кара ме да се усмихвам ... някое дете.
Разплакват ме ... стихове, неказани неща, минали неща...
Чувствам се добре, когато ... работя, успявам, не правя нищо.
Чувствам се зле, когато ... не искам да виждам никого.
Имам нужда от ... спокойствие.
Нямам нужда от ... много приятели.
В момента ...мисля..............

Анонимен каза...

кой е автора на Коментар 1?