понеделник, 14 януари 2008 г.

настроението ми тези дни е ...

Ты всё ещё веришь в любовь,
Фильмами добрыми бредишь
И всё ещё веришь в любовь,
Веришь.Из дома уходишь тайком,
Так же без спросу взрослеешьИ всё ещё веришь в любовь,
Веришь.
Младшая моя сестрёнка,
Что же ничего не скажешь мне.
Младшая моя сестрёнка,Жаль тебя мне.
Сестрёнка моя.Сестрёнка моя младшая…Сестрёнка моя.
Какая бесстрашная ты,
Кормишь дворнягу с ладошки,
Тебя любят травы, цветы,Кошки.И всё же ты, всё же дитя,
Фильмами добрыми бредишь,И веришь в любовь, не шутя,Веришь.Младшая моя сестрёнка,Что же ничего не скажешь мне.
Младшая моя сестрёнка,Жаль тебя мне.Сестрёнка моя.Сестрёнка моя младшая…Сестрёнка моя.Сестрёнка моя младшая…Сестрёнка моя.Сестрёнка моя младшая…Сестрёнка моя.Сестрёнка моя младшая…
Това са ЛюбЭ - младшая сестрёнка - би трябвало да можете да я чуете тук -http://www.karaoke.ru/song/8927.htm.
това не илюстрира съвсем точно настроението ми и все пак - като чуете някоя песен, имате чувството, че е писана за вас. и ви става някак ... хубаво.
песента ми харесва много - откак я чух за първи път... и вече не ме настройва толкова носталгично. не ми е тъжно. а напротив - може би защото вечерта, в която си я пусках няколко пъти един след друг, седнах да гледам "Да срещнеш Джо Блек." Не го харесах навремето този филм (видя ми се муден и малко лигав), Брад Пит категорично не ми допадаше визуално. Обаче напоследък явно поносимостта ми към тъй наречените романтични филми рязко се е увеличила, та ... тогава се размечтах. и сега си мечтая. Не за Брад Пит, разбира се. Но за нещо ново, нещо различно, нещо вдъхновяващо, нещо красиво, нещо грозно, нещо... което да ме накара да чувствам. защото не знаеш какво ще ти донесе утрото и дали ще ти стигне времето - трябва да се живее - искрено и със страст, всеки ден да е изпълнен с нещо - със събития, с хора, с предмети, с чувства, с мисли - да не се поглежда назад със съжаление, а да се предвкусва идващото.
знам защо ми харесва песента. знам и че въпреки всичко продължавам да се надявам ...

Няма коментари: