сряда, 3 декември 2008 г.

През почивните дни

бях във Велико Търново. Не съм ходила често там, не помня и кога беше последният път, в който имах повече от половин час за разходка и попиване на усещания и атмосфера.
Но сега беше различно. Компанията беше приятна, хотелът (Етър) ми напомни за едно време, улиците все вървят не по равното, а ту нагоре, ту надолу, търновчани не употребяват думичките "ляво" и "дясно"... Най-хубавото беше клубчето - "Melon." Свиреше момчешка група - Faces, ако не се лъжа. Не бяха местни. Обаче се стараха. И тъй като са млади, вероятно ще се "ошлайфат." Не бях слушала песни на Нирвана много отдавна. Бях забравила, че ги харесвам. Че ги свързвам с малкото хубави моменти от ученическите си години. Че съм била малка и съм мечтала за нещо различно от това да се прибера вкъщи и да се излегна на дивана пред телевизора :) Казано накратко, в клубчето има атмосфера. И се слуша хубава музика. Определено си заслужава да се посети при възможност.

Няма коментари: